The Perfect Bait

"The Perfect Bait" extra fines watercolors and gouaches on 320gm² cold pressed watercolor paper.
Je passe un peu plus de temps sur mes dernières illustrations personnelles, mais j'ai décidé de travailler un peu plus les compos entre les personnages, les détails et finitions. Aussi, j'aime bien ces personnages récurrents alors je veux prendre le temps de bien peaufiner leur univers. J'espère que vous apprécierez !  

Pour info, cette nouvelle illustration est disponible en reproduction ici (n'oubliez pas de profiter des super promotions du Black Friday/Cyber Monday , tout le weekend sur le site) :)

Well I need a bit more time to complete my latest illustrations, sorry ! But I decided to work a bit more on the composition between the characters, and to add more details and finitions. I like these characters a lot, so I want to take a bit more time to develop their world . I hope you like them too ! :)

You will find this illustration available as an art print here. (don't forget to enjoy the Black Friday/Cyber Monday promotions all this weekend ! ) :)


Commentaires

Posts les plus consultés de ce blog

3D Blender course ( Domestika Review)

DIY Petits Sablés de Noël :

☕Kofi rewards and new tiers available: